Saturday, October 3, 2009

Business microteaching yang mem"vibrate"kan

Tajuk: Peranan Promosi
Perdagangan T.5
::Picture2 ni laa aku guna dlm set induksi:

Iklan Rejoice


18 Sx: Kucing yg sexy


eksyen je lebey nih


:: Ni plak all stuff utk aktiviti P&P aku::

Aktiviti Pelajar



Peta Minda Peranan Promosi



yahooo...lepas dh...penantian yg sungguh mendebarkan nieh...padahal juz 15 minit je present nye..aku je mengelabah dlm hampir2 5 bulan...phew~sonoknye dh lepas...anywhere, thnks to ana n sume yg terlibat dlm menjayakan sesi p&p sy nieh....dan x lupe kpd adek2 ku yg ku sayangi juta2 melon..tQ so much kerana sggup menjadi prototype sbg ank murid akak aritu...love you both here after...pastu kpd my syg..thnks jgk for menemanin gue membeli brg2 n mengusung kad board gedabak tuh...Tq2...ni for the first time aku jd cegu tipu2 alone...b4 ni sume grouping .... ...experience yg takkn aku lupekan sampai mati...walopon penat dan habes dwet aku...I dun care...ape yg penting...aku berpuas hati dgn hasilnya... =) Punye laa excited aku nk present mende ni sampai tesalah ari...patutnye aku next week nye....dgn bgitu confidentnye plak tuh ckp kt lecturer yg aku present arini..skali salah...hadeh...rosak reputasi aku...seb laa ade sorg tu xjd wat..dpt laa aku wat aritu gak...kad yang aku gune for peta minda peranan promosi tu plak dh laa sparuh dri bdn aku...jenuh nk bwk nek mto...seb x ngn aku2 terbang...kalo x abes laa...x sempat laa nk jd cegu tipu2...masuk spital...gantung kaki...katil sblah2 ngn member yg nek mto ngn aku tu...dan skali lg...seb bek laa aku pja yg hebat....with God will...sumenye settle tnpa sebarang bencana mahupun malapetaka... :) aku rs berkat mak aku doakan aku kot..hehe...mlm b4 present tu, aku siap gtaw mak lg aku takot...ngengada toi aku...hehe...tu laa antara tips2 aku menghilangkan nervous di hati sanubari iaitu dgn meminta kata2 semangat dari ibu tersyg... :)

















No comments:

Post a Comment