Saturday, October 3, 2009

di kala aku xde keje....

disebabkan aku xde keje nk wat mlm nie...nth tetibe nakal jua jejari mari ku ini nk wat mende nie =P(padahal berkati-kati lg keje aku ade)....sempena meraikan kejayaan aku menyiapkan seberapa byk assgment yg aku mampu buat....(walo pon pada hakikatnya ader lg yg x siap) hah aku x kirer...mlm nie...aku xnk wt pape...mula2...aku nk wat mende nie...pasni aku nk men game Marine park empire game yg konon2 kte wat zoo kte sniri...pastu ble binatang tuh....dlu mule2 men...aku men taram je wat kandang2 binatang tuh ikut aku ske...skali nth mcm mn....ader seko kanggaroo sesat masuk kandang rimau...dasat btoi kanggaroo tersebut melompat...yg paling hebat, dlm kandang rimau plak tuh dier lompat...kagum jp aku...moral of de story....pk dlu sbelum lompat...eh buat....hehe......ok la...b4 aku mrepek lagi jaoh...let me introduce myself.....people used to call me pja..kdg2 pja yg hebat pon buleh...=8) x kisah laa....dh lebey kurang 21 tahun idup...wah x sangkanye....aku tetap merasakan yang aku still berumur 17 tahun....wuwu..sket lg bleh kawen dh...wuwu takotnye..hehe..hah tu je laa pasal aku pon....xde mende nk cte sgt pon...just an ordinary people yg ade mate...idung....kaki....n sume2 laa yg korang pon ade...lg satu yg korang perlu taw...aku menci gle akaun...tp2...terpaksa menerima hakikat bahawa satu hari nnt, if God willing, aku akn menjadi seorg cegu akaun....huwaaaa....aku nk jd cegu tadika je sebenarnye....tp tersalah tuned...wht to do....makan roti lorh....i trust my self..I can do it.! eventhough aku tak ske...xde laa aku fail dengan dasyatnye pon...bleh je wat...tp2...peh! x spenuh hati lah...suku hati pon tak sampai...ngee...wat2 macho je lah nnt...hehe...k la....til then...daa...







No comments:

Post a Comment